WINKELWAGEN

U hebt niets in uw winkelwagen.

Veel gestelde vragen

Voor al uw vragen over onze producten kunt u hieronder de veelgestelde vragen bekijken. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan telefonisch of per mail contact met ons op. 

Team Tafelstore
Telefoon: 020 2334348 (09:00-18:00 uur) 
E-mailadres: klantenservice@tafelstore.nl 

1. Moet ik op het moment van bestelling betalen?

U kunt de bestelling direct via iDeal voldoen maar dit is niet verplicht. Voor leveringen binnen Nederland is het ook mogelijk om direct aan de chauffeur te betalen via pin. Voor kleine producten die via pakketdienst worden verzonden of leveringen in België geldt dat de betalig voor levering via overboekingen voldaan dient te worden. Bij maatwerk producten wordt er een aanbetaling gevraagd, de hoogte van de aanbetaling is afhankelijk van het type maatwerk

2. Kunnen jullie een product ook op maat leveren?

Meestal wel. Veel van onze de tafels en banken maken we zelf in onze werkplaats en kunnen we geheel voor je op maat maken. De producten waar maatwerk voor mogelijk is, herken je doordat er een symbool staat met de tekst 'vraag maatwerk aan'. Natuurlijk kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. 

3. Er wordt aangegeven dat het product op voorraad is wordt deze dan direct geleverd?

Wanneer het product in de webshop op voorraad staat betekend dat deze online besteld kan worden, dit betreft niet de fysieke voorraad. Onder de productomschrijving wordt de levertijd van het product afgegeven, die het product doorgaans heeft. Na bestelling ontvangt u de bevestiging met de actuele levertijd. 

4. Worden de producten gemonteerd geleverd?

Onze tafels en banken worden gemonteerd geleverd. Mocht je inschatten dat het meubel niet in zijn geheel geleverd kan worden kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Kleine producten als bijzettafels en stoelen worden meestal als pakket aangeleverd, deze zijn vervolgens eenvoudig te monteren volgens bijgeleverde instructie. 

5. Moet ik voor een afwerking kiezen?

Niks is verplicht, wij geven wel het advies om te kiezen voor een afwerking. Voor buitengebruik is dit zeker aan te raden omdat een lak afwerking de levensduur verlengt. Voor binnen gebruik is het voor steigerhout minder noodzakelijk, wel geeft het meer gemak omdat het meubel dan afgenomen kan worden met een licht vochtige doek. Hardhout kan langer mee maar ook hier adviseren wij een afwerking op om te voorkomen dat het weer in het hout trekt. Het is ook mogelijk om het hardhout zelf met een speciale olie te behandelen. 

6. Kan ik het hout in de toekomst vervangen?

Jazeker, dat is mogelijk met onze frames, het hout is doorgaans met enkele schroeven te demonteren. Ook een nieuw blad of zitting kunnen wij leveren, neem hiervoor contact op met onze klantenservice. 

7. Als ik een tafel van steigerhout bestel, gaat dit dan om nieuw of gebruikt steigerhout?

Het steigerhout dat wij toepassen in onze producten betreft gebruikt steigerhout. Voor de gedekt geverfde producten.adviseren wij nieuw steigerhout, dit zullen wij altijd in overleg doen. 

8. Hoe weet ik hoeveel stoelen er onder een tafel passen?

Bekijk op onze site de buiten maat van de stoelen, de tafel maat minus twee maal de dikte van de poot geeft je de beschikbare afstand. Let echter wel op dat het niet comfortabel zit als de stoelen te dicht op elkaar staan. Wij adviseren om minimaal 4 cm tussen de stoelen te hebben voor een comfortabel zitcomfort.

9. Maakt de dikte van het blad iets uit voor de stabiliteit van de tafel?

De dikte van het blad heeft geen invloed op de stabiliteit van de tafel.

10. Zijn de tafelbladen beschermd tegen intrekken van vloeistoffen?

Dat is sterk afhankelijk van de gekozen afwerking, echter, zelfs bij de beste lak afwerking is het zaak om te allen tijde druppels en kringen te verwijderen en niet te laten indrogen. Ook is het zaak om bij het schoonmaken vochtige en geen natte doeken te gebruiken. De wash afwerkingen voor steigerhout bieden geen volledige bescherming, dit is vooral een kleur afwerking.