WINKELWAGEN

U hebt niets in uw winkelwagen.

Levering en garantie

Levering

Bij de bevestiging van je bestelling wordt een verwachtte levertijd afgegeven, wij doen ons best om zo spoedig mogelijk aan u te leveren. De afgegeven levertijd is een indicatie, mocht om een bepaalde reden de levertijd niet haalbaar zijn dan brengen wij u hiervan op de hoogte.Deze wijze waarop je bestelling geleverd wordt hangt af van het type product.

Eettafels en kantoortafels:
Alle tafels worden gemonteerd geleverd, indien anders aangegeven. Levering vindt plaats door één van de transporteurs waar wij een samenwerking mee hebben. Zodra uw bestelling gereed is nemen wij of de transporteur contact met u op voor een leveringsafspraak. Bij levering is het belangrijk dat er voldoende mankracht aanwezig zijn om de chauffeur te helpen lossen. De transporteur levert de door jouw bestelde producten voor de deur af. Bij een appartementencomplex of flat, zal dit voor de deur van het complex zijn. Bij kantoorpanden wordt geleverd tot een ruimte nabij de entree. In overleg en zonder verplichting kan de chauffeur bereidt zijn u te helpen om de producten direct op de goede plaats te zetten. Wij zijn bij hulp niet verantwoordelijk voor eventuele schade aan uw huis of tuin. 

Let op: Wanneer de levering niet kan plaatsvinden volgens de geplande afspraak, door afwezigheid of verkeerd opgegeven adres, worden de hievoor gemaakte kosten in rekening gebracht. 

Stoelen en bijzettafels:
Stoelen en bijzettafels worden ongemonteerd geleverd en kunnen volgens bijgeleverde instructie eenvoudig worden gemonteerd. Deze producten worden in dozen verstuurd via een pakketdienst. Tenzij anders aangegeven. 

 

Garantie

Onze producten zijn van hoge kwaliteit. Dit betekent dat we er ook garantie opgeven mocht er iets niet goed mee zijn. We maken hierbij een onderscheid tussen de verschillende houtsoorten. Steigerhouten producten hebben een garantie van drie maanden, eikenhouten producten hebben 1 jaar garantie. Het gaat dan om beschadigingen die tijdens transport zijn ontstaan of fouten van het materiaal die niet binnen verwachting van het product liggen. Vanzelfsprekend geldt deze garantie niet als je onze producten voor hele andere doeleinden hebt gebruikt of als er door jou (of derden) wijzigingen zijn aangebracht. Kijk voor meer informatie naar onze algemene voorwaarden

Op het moment dat de door ons geleverde producten binnen de garantietermijn gebreken vertoont vragen wij u dit via de e-mail te melden: klantenservice@tafelsstore.nl. Graag ondersteunt met foto's waarop de omschreven gebreken duidelijk zichtbaar zijn en tevens uw order- of factuurnummer. Wij zullen dan, in samenspraak met onze meubelmaker, de gebreken beoordelen en binnen 3 werkdagen contact met u opnemen. Afhankelijk van de oorzaak en de getoonde gebreken zullen wij een voorstel tot reparatie doen, dit betekend dat wij het meubel retour halen en de gebreken z.s.m. zullen verhelpen. Indien een reparatie onuitvoerbaar is zullen wij overgaan tot vervanging.